niedziela, 29 czerwca 2014

Streszczenie sb i niedzieli! ;)

Przepraszam kochani, że do was nie pisałam ale spędzałam czas z moim narzeczonym i jakoś nie miałam czasu napisać posta;)

Sobotka spędzona z moim Arturem, dzień spędziliśmy w domu, oglądając TV, słuchając muzyki;) Artur mnie strasznie łaskotał a wie gdzie mam łaskotki więc masakra jest... cały czas się śmiałam;)
Postanowiliśmy na spotkaniu pograć też w piłkę nożną, najpierw rozegraliśmy sobie meczyk, nie mam pojęcia o piłce nożnej więc Artur wygrał, potem strzelanie do bramki, na początku mi całkiem nieźle szło ale potem mój facet prowadził. Chodziliśmy na spacery. Co najlepsze mój piesek wreszcie się oswoił do Artura ale to aż tak że ciągle Tosia przychodziła do niego, hehe;) ! Nagrywaliśmy filmiki i bardzo dobrze się bawiliśmy! ;))
Pod wieczór czyli po 21 zrobiliśmy sobie imprezkę, piliśmy też piwko;)
Potem prowadziliśmy bardzo długą rozmowę sobie i poszliśmy spać;)
Niedziela spędzona w domu, spacerki, spacerki i dużo czasu spędziliśmy tym razem na dworzu! ;)
Ogólnie ostatnio spotykamy się bardzo często więc jest zajeb....iście jak dla nas!
Dzięx za idealne i boskie spotkanko!!

--------------------------------------

Zamyślona jestem bardzo o wakacjach, jeszcze muszę kupić parę rzeczy a w piątek już się pakować i Zakopane!! Aj niech czas leci szybko a już nie dużo czasu! ;)

Czekamy;)

2 komentarze:

Tośka. pisze...

Udanego wyjazdu do Zakopanego!

blog anuli pisze...

Dziękiii;)