wtorek, 10 czerwca 2014

Dobranoc;)

Dobranoc kochani;)
Jutro mam znów męczący dzionek, muszę rano wstać bo wizyta u dentystki a potem posprzątać w domku i porobić zdjęcia;) Oczywiście rano napiszę posta na blogu a potem jak obiecałam pojawią się posty o podróżach ale to potrwa bo chcę dokładnie to zrobić i powybierać najlepsze zdjęcia:) Czekajcie;) Jutro nareszcie zamawiam aparacik;) Cieszę się!!!!!! Wiem który najlepszy, jednak ten co mam pokazany na blogu, a jeszcze Artur mi doradził więc jestem 100 % pewna że ten ale wcześniej go nie zamawiałam bo ciągle byłam jakaś zabiegana;) Pogoda dziś dopisała, gorącoooo, nawet u mnie w pokoju jest włączony wiatrak bo nie da się wytrzymać;)
Dziękuję za odwiedzinki na blogu i komentarze;)
Przed snem dodam jeszcze posta o mnie i o Arturze;)
Do zobaczenia jutro<3333


Słodkich snów od Ani;)

Brak komentarzy: