czwartek, 26 czerwca 2014

Hello!

No hej!
Zapowiada mi się dziś bardzo fajny dzionek, najpierw ogarnięcie i porządki w pokoju a potem rozmowa z moim Arturem!! Fajnie dziś mi powiedział Artur coś bardzo miłego a mianowicie że jego rodzice mnie uwielbiają, bardzo fajna i miła wiadomość z samego rana;) Cieszymy się z Arturem że zrobiony przez nas album ze zdjęciami im się bardzo podoba;))) Jeszcze troszkę i czeka nas
Zakopane!! Czekamy, czekamy...;) A porządek na kompie nareszcie zrobiony i odziwo zwolniło mi się na nim bardzo dużo miejsca;) Czerwiec a za oknem bardzo zimno dziś, gdzie to lato? Gdzie jest słoneczko?! Nie nawidzę takiej pogody jak jest teraz... Chcę upał i się opalać;) Na pewno teraz uda mi się tu częściej zaglądać i o wiele więcej pisać na blogu;]
Zdjęcia z parku:
(Jakość nie wyszła za dobra, zdjęcie robione telefonem)

 
 
;]





 

Brak komentarzy: