niedziela, 8 czerwca 2014

Słoneczny dzionek;)

Hej;)
Obudziłam się ok. 9 i szybko zjadłam śniadanie i od razu włączyłam kompa. Wczoraj poszłam dość późno spać, bo szukałam rzeczy na wakacje i dziś ciąg dalszy, powiem wam że parę fajnych znalazłam;) Ale jeszcze dużo do robienia bo muszę się zdecydować dokładnie co zamówić. Jest 10:29 a u mnie temp. już 26 stopni w słoneczku, dziś na pewno sobie po obiedzie zrobię opalanie na słoneczku;) Uwielbiam takie pogody;)
Pozostało 26 dni do wyjazdu na wakacje, które spędzimy w Zakopanem;))))))))


Na razie zrobiłam sobie przerwę na oglądaniu ciuchów bo piszę bloga ale mam nadzieję że z 
zamówieniami dziś się uporam i mi pozostaną tylko zakupy jeszcze inne a 
mianowicie chodzenie po sklepach i kupowanie masę rzeczy.
Żeby się połapać w moim niezastąpionym notesie bez którego się nigdzie nie ruszę i nic w nim nie ginie piszę co potrzebne mi jest na wakacje, co trzeba kupić, co przygotować, bardzo mi się to przydaje;)))

Nie mogę się doczekać wakacji;))))

Brak komentarzy: