czwartek, 12 czerwca 2014

Zakupy udane! ;)

Hej;)
Zakupy udane!!
Nie pisałam nic od rana bo byłam na zakupach i chodziłam po sklepach a zeszło mi się z jakieś 3 godziny i mnie nogi bolą, hehe, ale wszystko co planowałam to kupiłam;)
Ciuchów nakupowałam szalenie dużo, hehe, jak to ja więc z ciuszków mam wszystko już na wakacje, jeszcze tylko kosmetyki no ale to się już zdąży<33
Bardzo jestem zadowolona z ciuchów bo bardzo fajowe kupiłam!
Jak będę miała kiedyś czas może wam pokażę;)
Aaaa i jeszcze dziś zamawiam aparacik i odpoczywam bo jestem zmęczona! ;)

22 dni i Zakopane!! ;)


5 komentarzy:

Maddie pisze...

Ja ostatnio przez 6 godzin robiłam zakupy, a że jestem wybredna- nie znalazłam nic dla siebie :D

Maddie pisze...

Ja ostatnio przez 6 godzin robiłam zakupy, a że jestem wybredna- nie znalazłam nic dla siebie :D

Unknown pisze...

śliczny wygląd bloga!lubisz zakupy?


fashionable-sophie.blogspot.com

blog anuli pisze...

Maddie ja uwielbiam zakupy;) Też jestem wybredna ale na szczęście coś znalazłam dla siebie;)

blog anuli pisze...

Zosia- uwielbiam zakupy, dziękuję za komcia;)