sobota, 7 czerwca 2014

Pomysły na tła do zdjęć i wykorzystanie zdjęć.

Aj na chwilę udało mi się wyrwać od wolnego przygotowania się do wakacji i oglądania co mi jest do nich potrzebne. Na razie mam na wakacje kosmetyki ale nie wszystkie i jutro zamawiam aparat. 
Chcę mieć dopięte wszystko na ostatni guzik więc staram się szukać wszystko żeby było świetne i piękne..

Piszę wam post i wracam do oglądania rzeczy na wakacje<3

Aby zdjęcia wychodziły nam ładne wiele zależy od nas. Nie musicie mieć super aparatów, bo zdjęcie nawet udane wyjdzie telefonem.
W sklepach można kupić sobie wiele rzeczy, koszyczek, guziki, koraliki, jakieś ozdoby i serwetki oraz itd...
Na parapecie zdjęcia wychodzą  bardzo udane bo jest na nim odpowiednie światło, dobrze jest na nim robić zdjęcia z góry.
Jeśli ściana jest w jednym kolorze, nieważne jakim, np biały to zdjęcie też wyjdzie, skupiamy się na tym co fotografujemy a tło może być rozmyte.
Na serwetkach lub podkładkach dobrze wychodzą owoce lub jakieś jedzenie, bo wtedy jest już kolorowo i ciekawiej. Np mandarynka na kolorowej serwetce, lub inaczej, dużo można wymyśleć na ten
temat pomysłów;)
Nie musicie się z tym zgadzać ale mi się bardzo to przydaje.

Wykorzystanie zdjęć:
Nie wiecie jak poradzić sobie z wykorzystaniem zdjęć? Podam wam pomysły:

Wykorzystanie na ścianach zdjęć:
(Znalazłam bardzo dużo pomysłów, które w najbliższym czasie zamierzam wykorzystać)


Linki do stron:
http://www.studio-mody.com.pl/zdjecia-na-scianie-pomysly-sprawdz-jak-je-wyeksponowac/
http://projektyarchiko.blogspot.com/2013/03/pomys-na-sciane.html
http://zszywka.pl/szukaj/zdj%C4%99cia%20na%20%C5%9Bcianie
http://stylowi.pl/kokoshkablog/1592659/galerie-zdjec

;)

Jak robić dobre zdjęcia:

1. Przede wszystkim gdy chcemy robić zdjęcia musi być porządek
2. Szukanie bardzo dobrego światła
3. Myślenie o kompozycji- ładnie wszystko poukładane
4. Pamiętajcie o tle i o porządku wokół jego bo jak będzie stolik i ściana, obok szafka z bałaganikiem i niepotrzebnymi rzeczami i ustawimy na stoliku wazon z kwiatami, będą nieciekawe kolory i nam tło wyjdzie szare i bez koloru. Żeby wyszło ustawić na stoliku tak kwiaty nad pustą ścianą bez szafki z niepotrzebnymi rzeczami, wtedy nam wyjdzie bardzo ładne zdjęcie, bez bałaganu i wyraźne i tło bd. idealne.
5. Czystość na zdjęciu
6. Starać się unikać lampy błyskowej
7. Zrobione zdjęcie skomponować na koniec w programach: Picassa, Gimp, Photo Scape, nadać im większej przejrzystości i koloru;)

------------

Bardzo mi się podobają kolaże ze zdjęciami..
Po wakacjach jak będę miała dużo czasu pokupuję albumy wywołam zdjęcia i wkleję do albumów.
Wolę zdjęcia w Albumach niż na komputerze bo często do nich zaglądam, wspominam, mam więcej pomysłów, np kolaże, wywołać, efekty tła. Jest to dla mnie wspaniała pamiątka;)

Odezwę się później;))


2 komentarze:

Marietta Sophia pisze...

ciekawy post ;)

blog anuli pisze...

Dziękuję bardzo;)