czwartek, 26 czerwca 2014

Zdjęcia z zeszłorosznych wakacji, Krynica Górska;)

W Krynicy Górskiej spędziliśmy 1 nasze wspólne wakacje;) Było super! Postanowiłam wstawić zdjęcia z naszego zeszłorocznego wyjazdu;) W tamtym roku miałam jeszcze stary aparat i zdjęcia nie wychodzą tak jak przy 20 Mpx ale było chyba w tamtym 14, ale nie jest źle bo mi się bardzo podobają a oczywiście wstawię wam moje najbardziej ulubione i najlepsze;) Zapraszam was do oglądania! ;)

Zrzuty ekranu z filmików:
(Bardzo mi się podobają)

Staw Łabędzi w Krynicy:

 

Deptak- Krynica:

 
 

 Jaworzyna Krynicka:




 
Teraz czas na parę zdjęć:

















  

Czemu wstawiłam wakacje z tamtego roku?

Ponieważ o nich tylko pisałam a jest tam pięknie więc postanowiłam wstawić zdjęcia! ;) Uwielbiam przeglądać zdjęcia i dzielić się z wami nimi;)

Miłego oglądania;)

 -------------------------------

A niedługo, dokładnie za tydzień będą pojawiać się posty z Zakopanego! 

Brak komentarzy: