sobota, 7 czerwca 2014

Aparat, który będę zamawiać;)))

 Nikon Coolpix L330 

Niedługo będę go zamawiała, teraz to moje oczko w głowie będzie do robienia zdjęć.


Napiszę wam że mam pecha co do aparatów bo mi się bardzo szybko psują więc postanowiłam z Sony przerzucić się na Nikon, ale bardzo się cieszę bo ludzie chwalą ten aparat i są bardzo z niego zadowoleni, oraz wychodzą zdjęcia podobne jak do lustrzanki jak się je przybliży;)
Ma on 20 Mpx i 26 zoom.
Niesamowite i piękne zdjęcia wyjdą na pewno bo ja uwielbiam fotografować;)

------------------------------------

Obiektyw NIKKOR z 26-krotnym zoomem optycznym

Skorzystaj z obiektywu szerokokątnego o ogniskowej od 22,5 do 585 mm i możliwości fotografowania w trybie makro z odległości nawet 1 cm, aby Twoje zdjęcia były jeszcze bardziej różnorodne.

Technologia zapobiegania poruszeniu gwarantuje ostre zdjęcia, tryb łatwej automatyki optymalizuje ustawienia aparatu, a filmy można nagrywać jednym naciśnięciem przycisku.

Matryca CCD o rozdzielczości 20 mln pikseli

Matrycę zaprojektowano z myślą o rejestrowaniu wyraźnych szczegółów, by umożliwić robienie zdjęć nadających się idealnie do powiększania nawet do rozmiaru plakatu.

Funkcja redukcji drgań skutecznie eliminuje efekty poruszenia aparatu, zwiększając stabilność podczas fotografowania z ogniskową 585 mm.
Optyczna redukcja drgań niweluje wpływ drgania aparatu, a wysoka czułość ISO (nawet do 1600) zapewnia ostrzejsze zdjęcia przy słabym świetle. Funkcja wykrywania ruchu uwzględnia wpływ ruchów aparatu i obiektu, a funkcja Najlepsze zdjęcie BSS pozwala wybrać najostrzejsze z maksymalnie 10 kolejnych zdjęć.
Ulotne chwile można od razu nagrywać jednym dotknięciem specjalnego przycisku nagrywania filmu. Podczas nagrywania dostępny jest zoom optyczny z autofokusem.

http://nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/coolpix/life/coolpix-l330




Cieszę się bardzo;)))))

3 komentarze:

Karolka pisze...

chciała bym taki aparat :)
Ja obserwuje i liczę na rewanż
http://picture-and-me.blogspot.com/

Karolka pisze...

chciała bym taki aparat :)
Ja obserwuje i liczę na rewanż
http://picture-and-me.blogspot.com/

blog anuli pisze...

No ja wcześniej miałam pecha co do aparatów więc postanowiłam kupić Nikona:)
Dziękuję ci kochana za komentarz;)
Na pewno się zrewanżuję komciem;)