wtorek, 1 lipca 2014

No i mamy lipiec;)

Hejcia kochani, przepraszam, że piszę dopiero teraz ale wczoraj ani dziś do samego wieczora nie miałam internetu. Bardzo z tego powodu byłam zła bo nie mogłam nic zrobić ani napisać posta na blogu. Pogoda od rana była jako taka, potem padało ale na szczęście pod wieczór wyszło słoneczko i było bardzo cieplutko;] Do wakacji coraz mniej czasu;) Z tego co widziałam w pogodzie zapowiadają śliczną i upalną!
Powiem wam coś nie na temat, nie przejmuję się złymi komentarzami i jak coś dla niektórych staram się pisać dobre posty a jeśli komuś nie pasuje niech to zachowa dla siebie! Bo dziecinne to jest pisać takie niemiłe komentarze. Olewam to!!
Dziękuję bardzo tym co piszą miłe komentarzyki i odwiedzają mój profil;*
Mam nadzieję że pogoda w lipcu będzie prześliczna..;)

Brak komentarzy: