piątek, 27 czerwca 2014

O nas

Trochę o nas:

Wpisy z facebooka:

Boże Ciało 2014 w Spycimierzu z nim.
fajnie było;)
— w mieście: Spycimierz

haha bo ja uwielbiam z tb spacery o 3 w nocy.
spotkanie było zajebiste!
— w mieście: Łódź

----------------

Kocham Artura!

Jesteśmy ze sobą 3 lata i 4 miesiące!!!!!!!!!!!!!! ;)

- nie bolą cię nogi ?
- niee , a co ?
- bo cały dzień chodziłeś mi po głowie .
< 3

 uwielbiam ten stan kiedy mówię "głupek", a w myslach "Boże jak ja go kocham".

 -Hmm.. W której ręcę? 

-Ale co..

-Twoje życie.
-W takim razie w obu.
-Dlaczego?
-Bo moje życie jest w Twoich rękach. <3

Ale ten czas szybko zleciał, dopiero byłam z Arturem parę miesięcy a tu już powyżej 3 latek jest. Nasza miłość nigdy się nie skończy!!!! ;) Mieszkamy od siebie ok. 30 km ale i tak bardzo często się spotykamy, na początku związku było ciężko się spotykać ale daliśmy radę! Nieraz myślę jak on ze mną wytrzymuje! Heh, widać jak mnie mój głuptas kocha!! Kłócimy się ale ja jestem taka mała zadziora, hehe ale i tak potem się godzimy! Mamy podobne charakterki!! Kocham go!

 

-narysowałem Ci serce ekierką 

-jak to, przeciesz tak się nie da..?

-jak się kocha to wszystko da się zrobić.


Brak komentarzy: