czwartek, 5 czerwca 2014

Heeeeeej!!!!! Czytam, czytam, oooooo......... Zakopanem;)

Witam wszystkich w pogodny dzionek!!!!!
Idealna pogoda dziś jest na spacer i nawet można się opalić bo słoneczko dogrzewa;) Wstałam dziś ok. 7, do mnie to nie podobne ale bardzo czuję się wyspana i szczęśliwa. Wstałam z idealnym humorem!
Dziś mam bardzo zabiegany dzionek ale wezmę się za wszystko później bo teraz czekam na obiad i mi się już nie opłaci.
Do Zakopanego pozostało 29 dni;)
Nie mogę się doczekać!!
Jutro na zakupy:]
A teraz czytam wiadomości o Zakopanem;)

Poza tym w Zakopanem byłam w roku 2006 i nic z niego nie pamiętam więc czytam wiadomości o nim i wstawię na bloga ale z tego co wnioskuję z wypowiedzi znajomych, z informacji z neta piękne miejsce!

http://www.zakopaneatrakcje.info/index.html

Bardzo fajna strona!

http://www.myzakopane.pl/

Jednym z elementów, które przyciągają turystów do Zakopanego, jest styl architektury jaki w tym mieście dominuje. Główne elementy, którymi cechuje się styl zakopiański to wysokie kamienne podmurówki, stosowanie do budowy płazów układanych na zrąb.

Kasprowy Wierch położony jest w górnej grani Tatr u zbiegu trzech walnych tatrzańskich dolin: Doliny Bystrej, Suchej Wody Gąsienicowej i Doliny Cichej. Jak na warunki tatrzańskie nie jest on specjalnie wysokim wierzchołkiem –liczy sobie 1 985 m n.p.m. Jego nazwa pochodzi od Hali Kasprowej znajdującej się u podnóża szczytu, której nazwa, wg podań ludowych, od właściciela tych ziem – górala Kaspra. Na szczycie rośnie też kilka bardzo rzadkich roślin występujących jedynie w Tatrach. Podróż kolejką na górę zajmuje nam około 20 min i dostarcza niezapomnianych widoków. Wokół rozciągają się widoki na szczyty górskie w Tatrach oraz ten najbardziej charakterystyczny – GIEWONT. Ostatni odcinek podróży to ostra jazda do góry pośród piętrzących się skał.

Oj będą wspaniałe widoki!!

http://www.myzakopane.pl/index.php/morskie-oko-miejsce-wycieczek-z-zakopanego/

http://www.myzakopane.pl/

Kolejna super strona <33

Porobimy masę zdjęć!!!

Aparat niedługo bd zamówiony!!!! Jeaaaa! Cieszę się;)

--------------------------------------------

Oj a co najbardziej cieszy mojego faceta??
Że będę mu robiła desery i codziennie będzie inny deser<3

Artur mówi że ze mną ma dobrze, bo to prawda, nigdy nie widział moich deserów,
ale wychodzą mi wspaniale, porobię zdjęcia deserów.
On mi nie bd pomagał bo ja sb dam radę a on niech sb ogląda TV bo ja lubię pichcić w kuchni
szczególnie pyszności. Dres ma zasadę jak laska jest w kuchni on się nie wtrąca, na pewno mu wszystko bd. smakowało i bd pięknie wyglądać!!!!!!!!!
(Pomysły będą z internetu, a wykonanie takie samo tylko moje więc zdradzę wam jakie bd. deserki w moim wykonaniu), mniam<3

















Arczi będą takie same<3




4 komentarze:

Maddie pisze...

Byłam dwa razy :) naprawdę urocze miejsce :)

Anonimowy pisze...

Zakopane jest świetnym miejscem, byłam tam na feriach i naprawdę polecam ;)
życzę Ci miłego odpoczynku tam!

blog anuli pisze...

Ja też byłam kiedyś ale mała byłam więc nic nie pamiętam, zgadzam się bo
to jest bardzo urocze miejsce;)

blog anuli pisze...

Ok, to fajnie, że polecasz mi to miejsce, miło mi, dziękuję na pewno
wypoczynek będzie udany:)