środa, 4 czerwca 2014

;) Wspaniały dzień

Od rana jestem bardzo wyspana, wstałam po 11 jak nigdy, bardzo dobrze mi się dziś spało. Pogoda za oknem dziś była bardzo ładna, słonecznie, tylko przed wieczorkiem trochę się pochmurzyło ale wytrzymało bez deszczu. Zrobiłam bardzo fajne zmiany w moim pokoju i mam piękne i pachnące kwiaty w zrobionych przeze mnie wazonikach, mam teraz ślicznie w pokoju że chce mi się w nim przebywać godzinkami;)
A co do przygotowań do wakacji? Hmm, niedługo, niebawem będą wakacje a ja jeszcze nie zaczęłam na nie robić zakupów ani nic... W najbliższym czasie czyli jutro lub po jutrze mam zamiar zamówić sobie aparat i pokupować jakieś ciuchy. Jedynie co mam to na razie parę kosmetyków.
Muszę to wszystko jakoś posklejać i zacząć działać ale to zamierzam od jutra;) Dam radę..
W dzisiejsze popołudnie byłam na spacerze, zbierałam kwiatki do wazonu i pisałam z Arturem oraz przeglądałam oferty aparatów fot.
Niedługo idę spać bo jestem wykończona a jutro muszę zrobić parę zmian w pokoju, wywołać zdjęcia, porobić jakieś i wziąć się za listę zakupów i zakupy na wakacje do Zakopanego!

Brakuje tylko kotka który by mruczał jakbym zasypiała, aaa ja tak uwielbiam kotki:
(A tak wo gule sama miałam kota rudego który miał na imię Rudzik no ale niestety mi zginął, tęsknie za nim i bardzo mi go brakuje:/)
Zdjęcia kotów:



Kocie oczy są boskie!

30 dni do wyjazdu do Zakopanego, czasie leć szybciej!!!!!!!!!!!!!!


UCIEKAM SPAĆ;)
Dobranoc wszystkim!



Brak komentarzy: