niedziela, 8 czerwca 2014

Udany dzionek;)

Hej kochani;)
Jest już 00:22 więc mamy poniedziałek, pogoda w niedz. bardzo dopisywała i było strasznie gorąco więc wogule nie siedziałam w domu tylko opalałam się na kocu oraz bawiłam z psem;) Trzeba korzystać z tak ślicznej pogody:) Bardzo lubię się opalać więc jak są takie pogody wogule nie zamierzam siedzieć w domku;)
Aj wizyta u dentystki o 12:20, trochę się boję ale przeżyję;)))
Nie pisałam posta bo dużo czasu spędzałam na dworze ale obiecuję wam że jutro na 100 % to nadrobię;)


Uwielbiam jak jest ciepło i korzystać z promieni słonecznych;) Wkońcu 21 czerwca mamy 1 dzień lata;) Trzeba korzystać z pogody gdy nie pada deszcz;) Smażning na kocing, hehe;)


Po południu postanowiliśmy zrobić grilla;) Aj uwielbiam zapach unoszący się z grilla, zjadłam pyszne jedzonko siedząc w Altance wokół promieni słonecznych i zajadałam się pysznościami;)) Bardzo fajnie jest robić grilla w taką wspaniałą pogodę;)

Dzień zaliczam do jak najbardziej udanych!;)

(Jest poniedziałek więc dziś zamawiam aparat na wieczór i inne zakupy;) Jeszcze mi brakuje ale daję radę;))) Mam sporo rzeczy jeszcze do kupienia)


A mój narzeczony jest wspaniały i diabełek wcielony;p

Kocham Cię Arczi<3


Dziękuję wam kochani za komentarze, odwiedzinki, czytanie bloga, miło mi jest bardzo;) Zapraszam;)




Teraz idę spać bo jest bardzo późno, muszę co naimiej o 9:20 spać bo jutro mnie czeka dentystka i
potem jeszcze troszkę obowiązków w domu;)


Dobranoc!!
Do zobaczonka;)))


Brak komentarzy: