piątek, 13 czerwca 2014

Opis o dzisiejszym dniu

Cześć wszystkim!
Dziś dzionek minął mi bardzo szybko bo miałam sporo sprzątania, jutro dalszy ciąg... Robiłam dziś ciasto truskawkowe.. Jutro od rana będę miała dość intensywny i zabiegany dzień, więc muszę ok. 8 rano wstać..;/ Nienawidzę wczesnego wstawania...;) Odliczamy nadal dni do wakacji i codziennie jest ich mniej;)
Pogoda za oknem nie była ładna, wiało a pod koniec dnia troszkę się rozpadało, nooo ciekawe jak będzie jutro;)
A pod sam wieczór miałam super humor bo zamówiłam długo wyczekiwany aparacik, co do niego nie jestem cierpliwa i chciała bym aby najlepiej jutro do mnie dotarł hehe, ale nie ma tak dobrze, niestety muszę poczekać..
W Boże Ciało jak mówiłam jedziemy do Spycmierza więc jak obiecałam napiszę Wam o nim więcej;)
Spycimierz mieści się pod Uniejowem;) Jest tam tradycja, że Ludzie na Boże ciało zawsze układają dywan kwiatowy, który liczy 2 km, śliczne ułożone z kwiatów dywaniki;) Boże Ciało jest chyba tam wieczorem ale ok 10 można tam jechać i zobaczyć ułożenie tego, gdy jest procesja nic się nie zobaczy bo idzie po tym ksiądz, tzn idzie po dywanie z kwiatów. Ja byłam tam w 2012 roku i z mojego doświadczenia lepiej jechać tam od rana bo nikt tego nie popsuje i warto obejrzeć takie przepiękne dywany kwiatowe... Aż szkoda tego niszczyć bo to jest przecudowne;) Kochani jak nie macie pomysłu co robić w Boże Ciało jak najbardziej polecam wam Spycimierz;))

Przepiękne;)

----------------------------------

Uciekam spać;))

DOBRANOC WSZYSTKIM;)))
Słodkich snów wam życzę:)

Brak komentarzy: