poniedziałek, 2 czerwca 2014

I od wczoraj mamy czerwiec. pochmurny, deszczowy, wietrzny no ale jest;)
Jest czerwiec więc mam wiele spraw do robienia i przemyślenia, po 1 muszę wywołać zdjęcia, kupić album jakiś fajny i powklejać fotografię, potem muszę zrobić metamorfozę pokoju. Mam nawet jeden pomysł aby w moim pokoju zrobić wiele półek na ścianie, ramki na zdjęcia, więcej kwiatów, ozdób, mam bardzo wiele pomysłów w głowie i zanim coś mi się pomyśli upłynie trochę czasu.
Coraz mniej do wakacji.
Nie mogę się doczekać wakacji w Zakopanem
Jestem bardzo z sb zadowolona bo naprawiłam sb internet, sama bez żadnej pomocy.
Wczorajszy i dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo szybko, zanim się obejrzałam to już wieczór.
A co robiłam? Od rana leżałam w łóżku, oglądając TV a potem rozmawiałam calutki dzień z moim Arturem.

Najbardziej się cieszę że mi przyszły produkty z Oriflame:

Zaraz o nich napiszę:

1. You Dazzle, Soap Bar (Mydło w kostce):
Oczyszczające mydełko wzbogacone luksusowym ekstraktem z frezji. Pozostawia na skórze długotrwałe uczucie świeżości i otula ją delikatnym kwiatowym zapachem. Formuła odpowiednia dla codziennego stosowania. 
Jeszcze jest w kształcie ślicznego, różowego kwiatuszka i ślicznie pachnie.

2. Oriflame, You Dazzle, Shower Cream (Krem pod prysznic):
Otul ciało kremową pianką o rozpieszczającym zmysły zapachu. Formuła o zbalansowanym pH, bez dodatku mydła, wzbogacona ekstraktem z frezji, delikatnie oczyszcza skórę i pozostawia na niej subtelny aromat kwiatów. 

3. Feminelle Refreshing Intimate Wash (Odświeżający płyn do higieny intymnej Feminelle):

Wzbogacony witaminami i chłodzącym ekstraktem z kwiatu lotosu, zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Delikatny, kwiatowy zapach sprawi, że będziesz czuła się zachwycająco czysto i nabierzesz pewności siebie.

4. Nature Secrets Liquid Soap with Anti-bacterial Extracts Tea Tree & Mandarin (Mydło do rąk w płynie Nature Secrets z antybakteryjnymi ekstraktami z drzewa herbacianego i mandarynki):

Mydło z antybakteryjnym olejkiem z drzewa herbacianego i wyciągiem z mandarynki, które delikatnie oczyszczają dłonie. Ma zrównoważone pH. 
Ma bardzo ładny zapach.

Oj na pewno będę zadowolona bo wszystko fajne i śliczne ma zapachy!


Brak komentarzy: