czwartek, 26 czerwca 2014

Hej kochani! ;)

Nie wiem jak wy ale ja chcę już lato bo mam dość takiej pogody. Rozmyślam sobie o wakacjach i piję gorąco czekoladę, mniam, dobre na takie chłodne dni;) Pokażę wam jedno z moich zdjęć, które bardzo lubię! Mam nadzieję, że u was jest pogodniej niż u mnie bo u mnie nawet nie ma słońca tylko się chmurzy..


Jeszcze trochę po niedzieli tylko tydzień do naszych wakacji i trzeba się pakować i wyjeżdżamy;) Cały czas śledzę pogodę w internecie;)
Na razie pogodę w Zakopanem podają taką:

Zakopane 5-12 lipiec:

 
Z tego co podają pierwsze dwa dni są idealne ale potem mogło by być ale żeby tylko nie było opadów deszczu i burz. Może się jeszcze zmieni co do tych dni pozostałych i zniknie z nich deszczyk. Zobaczymy... Ale pogoda mnie i tak cieszy bo myślałam że będą podawać inaczej;)
 
Odezwę się potem!
Pa;))
 
 

Brak komentarzy: