czwartek, 26 czerwca 2014

Kosmetyki Luksja

Luksja- bardzo lubię;)
Mi się bardzo podobają kosmetyki z Luksji;)
Mam parę i jestem zadowolona;)
Bardzo ładnie pachną i piękny zapach skóry, zawsze lubię ich używać.

Przeglądając internet natknęłam się na żele pod prysznic ,,Luksja", miałam kiedyś ale inne,
tych co wam pokażę nie używałam ale mam jak najbardziej taki zamiar je kupić<3

===================================

Luksja Lush to pielęgnacyjne koktajle pod prysznic o intrygujących zapachach egzotycznych, czerwonych owoców. W swoim składzie zawiera ekstrakty owoców o właściwościach docenianych dotąd w żywności, a obecnie w kosmetyce – czerwoną opuncję i dragon fruit.


=================================

Luksja Care Pro to propozycja dla współczesnych kobiet, które chcą zadbać o odpowiednie nawilżenie i wygładzenie swojej skóry, ale nie zawsze mają na to czas. Nowa Luksja Care Pro łączy kremowe mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała, dzięki czemu jest gwarancją pielęgnacji na najwyższym poziomie.
Luksja Care Pro to idealne rozwiązanie dla aktywnych i rozwijających się kobiet. Jest to kosmetyk nowoczesny i wielofunkcyjny, który już podczas mycia zadba o odpowiednią pielęgnację skóry. 



4 komentarze:

Madeleine pisze...

Twoje posty są coraz lepsze :)) z miłą chęcią znów tu wpadnę

Zerknij do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

blog anuli pisze...

O dziękuję za taki miły komentarz. Miło się czyta. Pozdrawiam i na pewno odwiedzę twojego bloga i coś napiszę.

Unknown pisze...

Ja jakoś mam dystans do tej firmy, lubię ich mydła i płyn do kąpieli, ale poza tym nic nie używałam :)

blog anuli pisze...

Aha a ja uwielbiam tą firmę i u mnie się wszystko sprawdza idealnie.