środa, 11 czerwca 2014

WARSZAWA 2010

W 2010 roku odwiedziłam Warszawę, bardzo mi się podobały tam Łazienki, Stare Miasto a najbardziej widoki z Pałacu Nauki i Kultury, zwiedziłam różne muzea, Willanów i pochodziłam po sklepach♥ Warszawa bardzo mi się podoba♥ Niestety nie zachowały mi się zdjęcia ponieważ odnawiali mi system na komputerze i wszystko się usunęło ale najważniejsze że zostały piękne wspomnienia o tym miejscu, chętnie chciała bym to miejsce jeszcze raz zwiedzić, postaram wam się dodać jakieś zdjęcia z internetu

Panormama- Warszawa nocą


♥ Przecudowne zdjęcie 

------------------------------------------



Zdjęcia bardzo mi się podobają, miejsce też

------------------------

FILMIKI:

WARSZAWA NOCĄ:


WILLANÓW WARSZAWA:


STARE MIASTO- WARSZAWA:












Brak komentarzy: