sobota, 31 maja 2014

31 maj!!!!!!!

31 maj 2014 r, koniec miesiąca maj.

Jest godzinka 23:11.

Opiszę wam co działo się dzisiejszego dnia.. Wstałam po 9.30, wyspałam się jak nigdy, miałam bardzo fajne sny. Pogoda na dworze bardzo dopisuje a słoneczko grzeje więc dzisiejszy dzień postanowiłam prawie cały czas spędzić na świeżym powietrzu i po tych deszczowych dniach skorzystać z promienii słonecznych i powygrzewać się na słoneczku. Bardzo dziś byłam wkurzona a mianowicie najpierw na mój internet a potem na Skype na komputerze który się zacinał, rozłączał a na koniec wogule coś się przycięło i nie dało się wogule zadzwonić. Postanowiłam sb. zainstalować skype na tel, na początku rozmowy przebiegały bez zarzutów a później coś się rąbało i przerywało w rozmowach i rozmazany był obraz w kamerce.
Artur i ja straszliwie się wkurzyliśmy!!!!!!!!!! On miał kasować już skype ale na szczęście tego nie zrobił.
Postanowiliśmy pisać na GG, chociaż tam szybko wiadomości dochodzą ale my tak łatwo się nie poddajemy bo jak napiszę post w blogu znów spróbujemy porozmawiać na skyp. Zobaczymy.
Dziś bardzo dużo bawiłam się z psem i rozwiązywałam wykreślanki i piłam super kawę z dużą ilością pianki, pod koniec dnia jadłam lody pistacjowe a potem przepyszny mały kawałeczek ciasta z kremem toffe. Mniam!
Jutro powstawiam na pewno zdjęcia bo widziałam śliczne kwiatuszki i zdjęcia nieba!
Uwielbiam jeść truskaweczki!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzień spędzony zajebiście fajnie...

------------------------

Coś o Zakopanem????

Ile pozostało?
34 dni
Nie możecie się doczekać?
Oczywiście że nie, jesteśmy zniecierpliwieni
Jakbyście mogli przesunąć czas żeby szybciej leciał zrobilibyście to?
Jasne, o ile można by tak było to na pewno, na bank byśmy tak zrobili
Będziecie mieszkać w hotelu/willi/domku a może namiot?
Willa
Fajne pokoje?
Jasne

Odpowiedziałam..
Czekam cierpliwie na wyjazd.......

Odliczanie trwa nadal...

--------------

Maj zleciał bardzo szybko!
Był to mój ostatni wpis ostatniego maja...
Jutro już 1 czerwiec...

Nie jestem dzieckiem ale napiszę, że 1 czerwca jest:

Dzień Dziecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Można wtedy się czuć jak dziecko hah ale nie mam zamiaru bo ja z moim facetem mamy ostre charakterki ale powspominać można!!


Dobranoc wszystkim!

Brak komentarzy: