wtorek, 6 maja 2014

Szwy zdjęte!!
Nareszcie.
Cieszę się..;)
Wszystko się goi prawidłowo i nie potrzebnie się bałam zdjęcia szwów bo to
nic nie boli, jedyne co tylko łaskotało.

Aj i nie wywołałam zdjęć. Po przyjechaniu z przychodni lekarskiej
dostałam jakiś dzień lenia i nic mi się nie chciało kompletnie robić,
jedyne co zrobiłam parę zdjęć i potem poszłam na mały spacer z moją Tosią.
Potem zrobiło się chłodno i siedziałam sobie w domu.
Teraz cały czas szperam sobie po necie na różnych stronkach, czytam różne blogi
i wyszukuję czegoś fajnego co może się mi natrafić..

Popijam sobie teraz gorącą herbatkę bo mi jakoś zimno na wieczór;)
Wstawię parę zdjęć:
(akurat te zdjęcia z neta ale mi się bardzo podobają i mnie zainspirowały)



Najbardziej herbata smakuje mi wieczorem;)

------------------------------------------------------------------

Ostatnio niektórzy mnie pytają skąd ja mam tyle zdjęć na komputerze i skąd
biorę na nie pomysły, itd., więc odpowiadam, że uwielbiam robić zdjęcia i fotografować,
bardzo lubię mieć ogromnie dużo zdjęć bo dla mnie to jest pasja jakaś tam a nawet hobby i
pamiątka na całe życie.
Zawsze będę fotografowała bo to uwielbiam.
Codziennie robię jakieś zdjęcia.
Na komputerze mam ich ok 12000 i jeszcze płyty, na paracie, telefonach więc uzbierało się ich masę.
Najbardziej mi się podobają zdjęcia wywołane i bardzo lubię albumy i fotoksiążki ponieważ to jest
jakaś pamiątka i uwielbiam przed wywołaniem robić kolaże, ozdabiać zdjęcia bo mi to ładnie wychodzi.
To jest moja odpowiedź właśnie na pytanie. 
Kto mówi że bez sensu jest mieć tyle zdjęć to tymi opiniami się wogule nie przejmuje bo to jest
wyłącznie tylko moja sprawa. Moja pasja, moje życie i tyle;)

Skąd pomysły na zdjęcia?
Pomysły na zdjęcia mam z neta, z blogów a najwięcej moje myśli są
bo to mi najlepiej wychodzi jak sama coś wymyślę.

Od dziecka lubisz zdjęcia?
Tak. Nawet gdy byłam mała zawsze sięgałam po aparat lub sama prosiłam o to aby
ktoś mi zrobił zdjęcia.

Dziś rozpisałam się o fotografii.
;) Jak dla mnie ciekawy temat;)

----------------------------------------------------------------------------

;)





Brak komentarzy: