czwartek, 15 maja 2014

Hello !

---------

Hello.

Jest po 24:00, napiszę wam że jutro mam sporo ogarnięcia w pokoju a potem może
uda mi się wyrwać na jakiś spacer z pieskami i porobić parę zdjęć.
Potem poopisuję znów co nieco na blogu.
49 dni do wakacji, hm, moim zdaniem czas szybko leci, nawet ten tydz. mi zleciał tak szybko że zapomniałam że już piątek hehe.
Zniecierpliwiona jestem kiedy będzie moje zamówienie z Oriflame;)
Ale czekam, czekam.
Uwielbiam długie rozmowy na skype z moim Arturem!!

Uciekam już spać bo oczy mi się zamykają i mylą mi się literki na klawiaturze;]
Jutro poopisuję.

------------

Artur:
TACY FACECI SĄ BOSCY A SZCZEGÓLNIE MÓJ..
POTRAFI ZRĄBAĆ, POWIEDZIEĆ ZAWSZE COŚ ZAJE......EGO, WOGULE SUPER JAK SIĘ Z NIM OGLĄDA MECZE,
TEN TYP MOJEGO FACETA JEST DLA MNIE GIT!

---------------

http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/9413838c2a2642b003260b3952b1c434.png?1311624950

UCIEKAM SPAĆ.

Dobranoc wszystkim, słodkich snów!

-------------------

Brak komentarzy: