czwartek, 29 maja 2014

HeJcIa ;]

Nareszcie rozpogodzenie na niebie!!
Jak mi minął dzionek?
Od rana sprzątałam a potem mi się nic nie chciało robić więc siedziałam przed kompem i oglądałam TV.
Dziś sprzątałam w domu i ogarniałam porządek w moim pokoju i poprzestawiałam parę rzeczy
bo uwielbiam wprowadzać jakieś nowe zmiany do mojego pokoju...
Potem poszłam na spacer przed wieczorkiem i zrobiłam bukiet kwiatów, który pięknie się komponuje w moim wazonie na ławie.
Po południu zrobiłam frytki;) Ale już ich nie ma, bo jak moja rodzinka się do nich dopadła to zostały zjedzone co do ostatniego okruszka, mniam, pyszne mi wyszły...;]
Uwielbiam jeść truskaweczki<333 Mogę je jeść na okrągło, uwielbiammmmmmmmmmm.
Do naszego wyjazdu pozostało 36 dni.
W dzisiejszy dzień mi się wcale nie nudziło bo miałam co robić;)
Dzień zaliczam do udanych i super spędzonych;)

Brak komentarzy: