środa, 14 maja 2014

Opis o całym dniu

Wstałam dość rano, to było podajże ok. 9 a nawet przed bo musiałam jechać załatwić dowód
bo w starym niedługo kończy się termin ważności. Nawet nie wiedziałam, że 3 tyg czeka się
na dowód. Gdy przyjechałam wypiłam kawę a potem na chwilę położyłam się jeszcze do łóżka.
Od rana była śliczna pogoda, słoneczko i niebo bez chmur ale dopiero potem zaczęło się coś psuć i padał deszcz i niestety zrobiło się zimno. Nudy totalne. Teraz gadam z Arczim na skype i przeglądam fb.
Niedługo pewnie pójdę spać. Do naszych wakacji coraz mniej ale niech to wszystko szybciej leci bo ja już nie mogę się doczekać.

Artur mi dziś wstawił piosenkę na fb:

https://www.youtube.com/watch?v=TZttovj_oTo

Ref: Jak sie na mnie złościsz - Kocham Cię
Jak nie masz humoru - Kocham Cię 
Kiedy biegasz nago - Kocham Cię
I bez makijażu - Kocham Cię x3

1. Jesteś mą miłością, moją namiętnością
nigdy nie zostawię Cie,
i będę kochał w nocy, będe kochał w dzień,
jesteś moim słodkim snem.

łooo bo z Tobą mogę wszystko
je je je bo jesteś moją myszką
łooo dziś Ciebie mi potrzeba
je je je zabiorę Cie do nieba

Ref: Jak sie na mnie złościsz - Kocham Cię
Jak nie masz humoru - Kocham Cię
Kiedy biegasz nago - Kocham Cię
I bez makijażu - Kocham Cię x2

2. Jesteś mą miłością, moją namiętnością
nigdy nie zostawię Cie,
i choćby źle się działo, w nocy mocno grzmiało
Zawsze będę tulił Cię

łooo bo z Tobą mogę wszystko
je je je bo jesteś moją myszką
łooo dziś Ciebie mi potrzeba
je je je zabiorę Cie do nieba

Ref: Jak sie na mnie złościsz - Kocham Cię
Jak nie masz humoru - Kocham Cię
Kiedy biegasz nago - Kocham Cię
I bez makijażu - Kocham Cię


<3

---------------

A jeszcze dodam coś do wczorajszego dnia: więc oglądałam mecz razem z Arturem: Polska-Niemcy i był wynik: 0-0.

Brak komentarzy: