czwartek, 8 maja 2014

Słodkości ;) itd ...

Dziś skusiłam się na jednego cukierka czekoladowego po 2 tyg. ale już
nie mam zamiaru jeść bo mi po prostu nie smakuje;)
I git;)
Wolę żelki i cukierki owocowe ale mało bo nie lubię
słodyczy;)


Szczerze powiem wam, że cieszę się że odzwyczaiłam się od słodyczy
bo są niezdrowe. Wolę owoce i żelki oraz cukierki owocowe.
Są zdrowsze. Przez moją dietę, którą mam już 2 tyg zrozumiałam
że słodycze są niezdrowe, a zjedzenie owoców dają nam
wiele witamin.

Nikt mnie nie namówi do słodyczy bo
się odzwyczaiłam, przezwyciężyłam to;))


Koniec z niezdrowym jedzeniem;)
Mam silną wolę, dałam radę!

Wszystko co znajduje się w wodzie:

Najlepiej wypijać 1,5 litra wody niegazowanej dziennie.

Regularne picie wody mineralnej nie tylko wpływa na poprawę naszej sylwetki, ale także sprawia, że nasza skóra odzyskuje blask i prawidłowy poziom nawilżenia. Na odwodnionej skórze łatwiej powstają zmarszczki, przebarwienia i różne niedoskonałości cery, od krostek i wągrów zaczynając. Ciało przeciętnego dorosłego człowieka składa się w około 65% z wody. Nawet krótki okres czasu, w którym nasz organizm odczuje niedobór wody, może spowodować spore zamieszanie i to nie tylko w naszym wyglądzie, ale również w zdrowiu.

Woda wygładzi skórę

Codziennie wypijaj 2 litry wody mineralnej (najlepiej niegazowanej). Doskonale wpływa na przemianę materii, usuwa z organizmu toksyny i sprawia, że skóra jest lepiej napięta i jędrniejsza. W upalne dni warto dodać do wody plasterek cytryny i świeżą miętę.

Woda dobra na wszystko;)


;)




Brak komentarzy: