wtorek, 6 maja 2014

59 dni do wakacji.
  
Wtorek, dzień jak codziennie, pogoda za oknem ładna, świeci słoneczko. Niebo
aż jest błękitne.



Dziś o 15;00 mam zdjęcie szwów. 
A co do mojego zdrowia lepiej się czuję.
Wszystko się goi jak należy.
I jest git.
Dziś nie mam za bardzo co robić więc teraz aktualnie rozmawiam
z Arturem na skypie i przeglądam neta :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niedawno zjadłam sobie biszkopty i popijałam
je moją ulubioną cherbatą.
Uwielbiam je.

Dziś muszę się wziąć trochę za wywołanie zdjęć..
I jakoś fajnie je poprzerabiać;]
Ale to po południu pewnie bo zaraz pewnie na 13;00 obiad
a potem szykowanie się na zdjęcie szwów.

Codziennie oglądam zdjęcia bo są śliczne i bajeczne...

Całość prezentu od Artura na urodziny:

Krem rumiankowy, perfumy;)

Mój ulubiony zapach perfum i ten krem rumiankowy<3

Super prezent! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<3



Brak komentarzy: