środa, 28 maja 2014

Hello;)

Nie pisałam wczoraj bo mi się nic nie chciało przez tą pogodę, dzień lenia miałam, wczoraj nic szczególnego się nie działo.. Co do pogody jest straszna, była burza, wiatr i deszcz, zero słoneczka.
Zawsze strasznie mi się chce spać w tą pogodę i jestem nie do życia.
A co o dzisiejszym dniu?
Aaaa od rana byłam u dentystki potem pochodziłam po mieście bo czekałam na tatę. Przeżyłam wizytę u dentystki ale i tak nadal boję się tam chodzić bo nie na widzę wiercenia w zębach i dźwięku tych jej wiertareczek, wrrrrr..... Najlepiej nie chodzić no ale jak trzeba to nic na to się nie poradzi;)
Dziś pogoda też brzydka, cały dzień pada deszcz i siedzę sb w domu.
Nadal z niecierpliwością czekam na produkty z Oriflame, mają być w tym tyg i mam nadzieję że tak bd.
Coraz mniej do wakacji...
Czas leci szybko;)


Brak komentarzy: