środa, 21 maja 2014

Hej;]]

Witam was w ten śliczny i słoneczny dzionek. Jak tam wam mija czas? U mnie dziś wporządku, zrobiłam sobie dzień lenia. Przepraszam was, że wieczorem nie wstawiłam obiecanych zdjęć na bloga ale niestety coś mi się zrobiło z internetem i nie chciał zadziałać, bardzo się wkur. na to. Więc dziś zamierzam pokazać bardzo wyczekiwane zdjęcia wiosenne. Miłego oglądania kochani wam życzę i mam nadzieję że zdjęcia spodobają się wszystkim bo bardzo się starałam więc kto ma złe uwagi na temat tych zdjęć ja mam to gdzieś bo taka jestem że uwagami wogule się nie przejmuje a tym co zdjęcia się podobają dziękuję;)

Zdjęcia z dnia 19-20.05.2014 r:

Na początek efekt nieba w połączeniu z drzewem oraz liśćmi drzew:







Mój Artur na ostatnim zdjęciu zauważył, że jakby się patrzyło z góry wyszło tak jakby było widać w oddali w skrawku pomiędzy drzewami niebo, mój facet jest bardzo spostrzegawczy, ja do tej pory tego nie zauważyłam;)

-------------------------------------------------------

Czas na żółty kolor i super efekciory i ujęcia, które mi wyszły zdjęcia:









Zdjęcia robiłam na łące, trochę było pokrzyw i się pokułam ale warto było bo nie widziałam nigdy koło mnie tych żółtych kwiatów. Efekt zdjęć mi wyszedł świetny. A co do 1 zdjęcia załapała się much siedząca na kwiatku, nie było łatwo ich robić bo wiał wiatr ale ja sb doskonale daję z tym radę i są tego efekty.

-------------------------

Dalszy ciąg zdjęć w następnym poście;)

Brak komentarzy: