wtorek, 20 maja 2014

Wieczór..

Hej!
Opiszę wam jak dziś spędziłam dzień. Więc na sam początek dziś była piękna pogoda, słoneczko grzało i nawet wiatr za bardzo nie wiał. Dziś większość dnia spędziłam na dworze chodząc na spacery, wygrzewając się na słońcu i spędziłam czas na zabawie z moim psem. Po południu troszkę była burza ale na szczęście nie zrobiło się z tego pochmurno i nie zaczął padać deszcz. Aj uwielbiam takie pogody! Po południu obrabiałam zdjęcia i potem oglądałam w TV mój ulubiony serial Barwy Szczęścia a M jak miłość przegapiłam bo w tym czasie się kąpałam. Po długo oczekiwanych dniach a nawet troszkę tygodniu/ach nareszcie uporałam się z obróbką zdjęć wiosennych!!! Oj jestem zadowolona z sb bo zdjęcia wyszły mi cudowne. Mam zamiar je wam pokazać tu na moim blogu. Miłego oglądania;)

;]

Brak komentarzy: