środa, 7 maja 2014

Hej wszystkim!


Pogoda za oknem dziś mnie nie zachwyca, pochmurno i wogule nie świeci słońce.
Obudziłam się o 7 rano, masakra jakaś bo do mnie to nie podobne heh, ale pewnie za
to się tak budzę bo chodzę wcześnie spać.
W dzisiejszym poście teraz coś napiszę o sb a potem pokażę wam
wczoraj obiecane zdjęcia;)

---------------------------------------------------------------------------------

O mnie:

Imię moje: Ania
Ksywa: Ancia, Glizda heh, Diabołek, Aniulek i gwiazdeczka
Mam 21 lat, moje urodziny 26 kwiecień a imieniny 26 lipiec a moja ulubiona liczba
to 26 bo wszystko się dzieje w te dni i jest git;)
Teraz charakter: Mam pazurki;)
agresywna, ambitna, bezczelna, bezkonfliktowa, całuśna, ciepła, czarująca, delikatna nie zawsze, dowcipna rzadko, dzielna, dzika, figlarna, głuptasek, kochająca, leniwa, miła nie dla wszystkich, namiętna, pewna siebie, przyjacielska, przyjazna, rodzinna, słodziutka, śmiała, tajemnicza, troskliwa, uczciwa, uprzejma, wrażliwa, wygadana, wyluzowana zawsze, zabawna, żądna przygód, zakręcona, zazdrosna bardzo;)
O jedzeniu:
Zawszę lubię coś słodkiego ale teraz długo nie jem bo się odzwyczaiłam wogule;)
kuchnia polska, kuchnia wegetariańska, kuchnia włoska, pizza.
Hobby, zainteresowania, moja pasja, rozrywka:
dyskoteka (oj tak), fotografia (jak pisałam zdjęcia kocham, siebie na zdjęciach też i robię je codziennie bo to uwielbiam), foto, modeling, imprezy, internet, knajpy, puby, koncerty, książki (nie zawsze ale z nudów coś tam poczytam jak mnie na prawdę jakaś zainteresuje), malarstwo, moda, podróże, poezja, psychologia, taniec, wystawy, galerie, zakupy, zdrowie i uroda, zwierzęta domowe.
Hmm coś tam o sporcie:  aerobic, badminton, bieganie, fitness, gimnastyka, gry karciane, gry planszowe, kręgle, rowery, siatkówka, taniec, tenis stołowy.

no i tak opisałam sporo o sb;))

------------------------------------------------------------------------------------------








Brak komentarzy: