poniedziałek, 26 maja 2014

Hej ;)

No cześć;)
Wczoraj dzień spędziłam zajebiście ponieważ było spotkanie z moim Arturem. Ajć działo się, ha!
Przyjechałam do niego ok 10 ileś tam. Fanie bo była bardzo ładna pogoda.
Oczywiście po drodze złapał mnie za rękę i buzi namiętne. Powiedział że ma w domu cukierki, to buzia od razu mi się cieszyła bo to akurat moje ulubione cukierki, potem mi dał cukierka, otwieram, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii: Oooo, w środku były kolczyki;) Niespodzianka, śliczne są;)
Wczoraj byliśmy na pizzy, bardzo długie spacerki.
W domu wypiliśmy sobie winko, fajnie było;)
Potem znów poszliśmy na spacer a na koniec dnia poszliśmy wypić
sobie piwo.
Dzień zaliczam do zajebiście udanych;)
Rzadko widzimy się z Arturem ale i tak dajemy radę bo postanowiliśmy się jak będzie więcej czasu
częściej się spotykać i korzystać z dni na spotkanie.
Kocham<3333

Brak komentarzy: