środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt ♥

Hej kochani, nie byłam wcześniej ponieważ brak czasu i przygotowania do Wigilii, co tam u was? Jak Wigilia? Dużo prezentów dostaliście?
Śniegu nie ma ale za to wietrznie i deszczowo. Wigilia u mnie zaczęła się o 17, na początku dzielenie się opłatkiem, potem pyszne jedzonko, wypiłam 2 kieliszki wina, a na koniec prezenty oraz na początku niektórzy też dawali sobie.. Bardzo fajnie spędzony czas. Od rana zakładałam światełka na choinkę na dworze, ślicznie wyglądają;]]
Po Wigilii odpoczywam sobie i rozmawiam z moim narzeczonym♥

Święta to piękny i magiczny czas♥

 Życzenia świąteczne ode mnie do was:

Mikołaja w kominie, prezentów ile się nawinie, cukierków 4 skrzynki, dwumetrowej choinki, przed domem bałwana i sylwestra do rana♥♥

Merry Christmas!

Brak komentarzy: