poniedziałek, 22 grudnia 2014

Co znajduje się na moim biurku?

Hello/hej..
Jak tam kochani?
U mnie same nudy, na spacer nie da się iść bo strasznie pada i z godziny na godzinę wieje silniejszy wiatr i coraz większe opady deszczu. Eh, masakra! Święta zapowiadają się bardzo deszczowe co mnie nie cieszy
bo uwielbiam w święta chociaż trochę śniegu ale nic na to nie poradzimy.. Jaka u was pogoda? A może u kogoś z was spadł bądź pada śnieg?
Jak tam u was przygotowania do świąt?
Dziś mam dla was do napisania dużo postów więc czekajcie, pojawią się też filmiki;]]]

Co jest na moim biurku?
 

Wczoraj był post o organizacji a dziś pokażę wam co mam na biurku no i opiszę;)

Może wydaje wam się, że na moim biurku jest dużo rzeczy, ale kochani jest tam wszystko co jest mi najbardziej potrzebne. 
Misiek stoi na moim biurku, ale bardzo on mi pasuje i dodaje takiej radości, hehe. Dostałam go od koleżanki dwa lata temu lub rok na gwiazdkę. Śliczny jest ale niestety z koleżanką kontakt się urwał ale trudno. Może kiedyś wszystko wróci do normy!
Jak widzicie mam taką świeczkę zapachową, był to taki wazonik ale ja miałam ozdobne szyszki, wrzuciłam je i dałam małą świeczkę zapachową, ładnie to wygląda.. Następne świeczka, która stoi koło kubeczka przypomina mi jabłecznik bo jest o zapachu cynamonu, ślicznie pachnie;] Zegarek na moim biurku zawsze obowiązkowo stoi hehe, żebym wiedziała, która jest godzina. Nienawidzę mieć dużo długopisów na biurku, jak widzicie mam 1 ale resztę mam w szafkach, nie podoba mi się tyle długopisów wystawionych na biurku w pojemniczkach, ale każdy ma swój gust. Jak widzicie na długopisy mam taką filiżankę w której jest długopis, nożyczki, jestem ulubienicą błyszczyków, bardzo często ich używam więc też tam włożyłam, no i małe karteczki kolorowe się tam znajdują aaa i jeszcze nożyczki. Mam taki brytyjski autobus na biurku, jest on po cukierkach z Anglii, moja mama od kogoś dostała, pamiętam, że cukierki mi smakowały a ten pojemnik przydał się, żeby włożyć karteczki, notesiki, itd.. Następne jest białe pudełko, są tam mapki różne, wycinki z gazet, tzn.. treści, które mnie interesują i do których wracam, jakieś notesiki, karteczki, itd.. Postanowiłam sobie małe słoniki porcelanowe postawić na biurku bo jestem fanatyczką ich i ładnie się na nim prezentują, jak wiadomo na biurku mam monitor jeszcze, klawiaturę, itd..
Kalendarz nad moim biurkiem jak zawsze obowiązkowo wisi zawsze, ten akurat jest już na 2015 rok;)

Mam nadzieję, że moje biurko wam się podoba chociaż w 80 %.

Starajcie się utrzymywać porządek na biurku bo warto;)

Pozdrawiam;)
 

Brak komentarzy: