niedziela, 28 grudnia 2014

Hejka! ;]]

Hejka;]

Wróciłam niedawno do domu. Mojemu chrześniakowi bardzo się podobał prezent, aj uwielbiam go! Mój chrześniaczek uwielbia się przytulać i bardzo fajnie się z nim bawi;] Uśmiechnięty i z wielkim poczuciem 
humoru chłopczyk;) Najadłam się bardzo;] Hehe;] 
Jak tam u was niedziela?
Bardzo się cieszę bo mam już plany na Sylwestra, będzie siedziała w domu i przyjedzie do mnie
mój narzeczony, będzie to nasz 3 Sylwester razem;* Znalazłam różne przepisy na sałatkę no i jutro i po jutrze będę robiła pyszne jedzonko. Artur uwielbia galaretki, więc na pewno ich nie zabraknie.
Damy sobie w Sylwestra prezenty na gwiazdkę, oj jestem bardzo ciekawa co mój facet mi kupił;]
Nie mogę się doczekać!


Zima jak pisałam w różnych postach jest piękna, bardzo mi się podoba bo śnieg błyszczy;] 
A co do jutra mam sporo do robienia, porządki w domu i drobne przygotowania
do Sylwestra;]




 ;)

Brak komentarzy: