sobota, 20 grudnia 2014

Zakupy udane!

Hej;]
Od rana byłam na zakupach, przemyślałam, że prezenty dopiero kupuję w pon, mam już obmyślone co komu kupić na gwiazdkę;] Na zakupach mama mi kupiła śliczny sweterek, uroczy jest a ja sobie kupiłam torebkę;] Powiem wam może mało ale jestem zadowolona z zakupów. W poniedziałek
będzie tego wszystkiego o wiele, wiele więcej. Zdjęcia sweterka i torebki pojawią się w najbliższych
postach na blogu. A wy macie już kupione prezenty świąteczne? Jak tam u was przygotowania do świąt?
Śniegu nie ma, u mnie od rana wietrznie i bardzo deszczowo. No cóż poradzić, święta będą deszczowe ale nie ma co narzekać bo mają swój urok i jak dla mnie są magiczne!
Jutro przy lepszym świetle zrobię filmiki o moim pokoju no i o dekoracjach świątecznych, pokażę wam wszystko dokładnie. Teraz próbowałam robić filmik ale jest pochmurno a i tak świeci się światło ale wolę przy o wiele, wiele lepszym bo będzie wyraźniej.
Przed chwilą zawiesiłam sobie jemiołę nad żyrandolem, no cóż u mnie taka tradycja;] Porządki świąteczne mam z głowy, wszystko na błysk posprzątane, hehe;]
Teraz siedzę przed komputerem, buszuję po internecie i odpoczywam;]
A wam jak mija wieczór? ;]

Brak komentarzy: