sobota, 27 grudnia 2014

Nadrabiamy posty!

Cześć wam!
Miałam małą przerwę i lenia od blogowania więc nie pisałam do was aż tak często postów. Wiem, kochani, że obiecałam ale spędzałam chwilę z rodziną i odpoczywałam;] 
Jak tam kochani żyjecie po świętach?
Ja od jutra biorę się za ćwiczenia i to intensywnie, w święta nie miałam czasu ćwiczyć ale to nic bo nadrobię to jak najszybciej;] Pada u was śnieżek? Aj ja to na jego widok aż szaleję, nareszcie
przyszła do nas zima! Mam dla was zdjęcia ale to wszystko w następnych postach;] 
NADRABIAM! ;)
Oj dziś bardzo dużo postów;]
Dziś od rana pojechałam na drobne zakupy, tzn. sobie nic nie kupiłam ale kupowałam prezent na gwiazdkę mojemu małemu chrześniakowi Igorkowi♥ Kupiłam mu taką fajną zabawkę interaktywną, która uczy kolorów, mówi, jest tam samochodzik, aj na pewno się ucieszy♥ No i kupiłam mu pełno słodyczy;] Trzeba dbać o chrześniaczka♥ Jutro się zobaczę z moim małym chrześniakiem
Prezent dla mojego Artura już kupiony, nie będę się wypowiadała co to ale mam nadzieję że druga część prezentu dojdzie do Sylwestra♥ Na pewno się ucieszy bo ja zawsze mam pomysł

Zabieram się za pisanie postów, trzymajcie się

Brak komentarzy: