niedziela, 7 grudnia 2014

Pytania, które dostałam na e-maila♥

Hej
Postanawiam wam odpowiedzieć na zadane pytania, które dostałam na mój adres mailowy
Jest ich sporo ale postanawiam odpowiedzieć na wszystkie, te, które są podobne i potrafią się
powtarzać odpowiadam raz za co wam bardzo dziękuję
------------------------------------------------------
Aniu od kiedy prowadzisz blog?
Od 1 października 2013 r

Jak spędzasz w tym roku święta? Co będziesz robiła?
Święta spędzam z moją rodziną♥ Jak zawsze wigilia u mnie, potem dzielenie się opłatkiem, życzenia, pyszne jedzonko, prezenty♥ Resztę świąt chyba spędzam poza domem u innej części rodziny ale
to jeszcze nie wiadomo;]

Kiedy ubierasz choinkę?
Oczywiście jak co roku 1-3 dni przed świętami;]

Dużą masz rodzinę?
Tak:)

Czemu masz tak mało zdjęć na swoim blogu?
Hm jak dla mnie ciężkie pytanie ale opanowuję technikę aparatu ale moje postanowienie kupić statyw, nauczyć się o wiele lepszego fotografowania i działać! Obiecuję, że przed świętami będzie o wiele więcej moich zdjęć!
Jak zauważyliście bardzo lubię zdjęcia makro/kwiaty/przyroda/zwierzęta ale to się zmienia bo
mam wiele zdjęć zaległych do wstawienia a za to wezmę się jutro

Masz rodzeństwo?
Nie, jestem jedynaczką

Aniu masz plany na przyszłość?
Tak mam, ale nie będę na razie pisała jakie żeby nie zapeszyć

Jak ci się układa z narzeczonym?
Są nieraz miedzy nami sprzeczki ale takto układa nam się świetnie

W czym obrabiasz zdjęcia?
Gimp, photo scape, picassa3, nieraz zdarza się też w photoshopie.

Opiszesz nam o swoim aparacie?
Proszę, tu jest post: http://anulunia268.blogspot.com/2014/06/aparat-ktory-bede-zamawiac.html

Lubisz zimę?
Owszem, lubię;] 

Twoje ulubione perfumy?
Delikatne a firmy nie mam ulubionej, te co wpadną w oko i mi się spodobają i zauroczą zapachem zawsze kupię:)



Dziękuję wam za czytanie, wchodzenie i komentowanie bloga;)

Buziaki;*





Brak komentarzy: