wtorek, 23 grudnia 2014

hello! ;)

Cześć wszystkim..
Przepraszam was za wczorajsze zniknięcie na blogu ale niestety był tak silny wiatr że gdzieś
w mojej okolicy zerwało linię i nie było światłaxD Ale spokojnie bo wczorajsze posty nadrobię i dodam wiele dzisiejszych..
U mnie dziś przygotowania do świąt, pieczenie ciast, itd... Prezenty mam już zapakowane;]
Pogoda za oknem znów deszczowa i bardzo wietrzna.. Aaaj no co zrobić, po prostu w tym roku święta deszczowe ale my nic na to nie poradzimy bo jak co roku mają jakiś swój urok;)
A wam jak idą przygotowania do świąt?
Jaka pogoda?

Teraz piszę na moim fb, poczcie, smsy życzenia świąteczne a zaraz też zabieram się za zaległe, wczorajsze posty, dużo tego no ale dam radę, heh;] Ostatnio pomyślałam sobie, że
utworzę sb konto na facebooku związane z moim blogiem, mam nadzieję, że
pomysł jak najbardziej mi wypali;] Jutro od rana zakładam światełka na dworze, miałam to dawno zrobić ale tak wieje że masakra..

Kochani ja się zabieram za posty;]
Czekajcie bo będzie tego dużo, pozdrawiam;)

Brak komentarzy: