niedziela, 7 grudnia 2014

Zaległe posty;]

Hej kochani, jak tam wam minęły ostatnie dni? U mnie okey, prócz tego że 4 grudnia bardzo źle
się poczułam i byłam chora, napotkała mnie paskudna grypa jelitowa! A kysz! Nie miałam
nawet siły pisać bloga bo byłam bardzo osłabiona, na szczęście ona nie trwa tydzień, dziś już jest okey;]
Pogoda za oknem ponura i mglista, zapowiadają śnieg ale kiedy on nas odwiedzi?? Może na święta a do nich pozostało nam 2 tygodnie;] Zaczęliście już chodzić po sklepach i szukać prezentów? Kiedy ubieracie choinkę? Aj uwielbiam ubieranie choinki i ozdoby świąteczne;] Atmosferka w święta jest taka wyjątkowa;]
Kochani post ze zdjęciami może pojawi się po jutrze, ze względu na moją chorobę nie miałam siły
dodać zdjęć a teraz zapraszam was na następne posty;]

Brak komentarzy: