poniedziałek, 8 grudnia 2014

O miłości mojej i Artura (post przeznaczony dla mojego narzeczonego) ♥♥

O nas

Uwielbiam posty o nas

Hmm jakoś w październiku 2011 się poznaliśmy. Pisaliśmy ze sobą, było wspaniale, poznawaliśmy się coraz bardziej. 3 lutego 2011 r zaczęliśmy być ze sobą. Nasza miłość rozkwitała. Byliśmy w 7 niebie. Potem 1 spotkanie, Arti przyjechał do mnie, ja na niego czekałam zniecierpliwiona i hmm.. myślałam sobie czy ja mu się spodobam, achh i gdy przyjechał pomyślałam ,,Jezu jaki on boski’’ Normalnie ciasteczkoJ Achh i te jego zielone oczka i te usta które pocałowały moje, cudownie było, w domu jedliśmy ptasie mleczko i długo sobie rozmawialiśmy o nas, całowaliśmy się, przytulaliśmy i trzymaliśmy za ręce. Poszliśmy na spacer. A śmieszna sytuacja spadający kawałek ptasiego mleczkaJ Artur mnie chciał szybko pocałować i ptasie mleczko spadłoJ He HeJ Gdy Arti musiał odjeżdżać trochę było smutno ale mieliśmy w głowie już następne spotkania. Achh pomyślałam ,,taka chwila mogła by trwać wiecznie’’.

Potem moja 18. 30 kwiecień 2011J Dostałam od Arturka misia i piękny bukiecik z lizaków, który do tej pory mamJ Piękny jestJ AjjjjćJ Tańczyliśmy, całowaliśmy się i bawiliśmy bardzo długo na tej imprezie. A najlepsze było picie drinków hehe. Oj to była niezapomniana i wspaniała zabawaJ
Nie pamiętam kiedy ale też czerwiec jakoś 2011 pierwszy raz pojechałam do ArturaJ Oglądaliśmy coś tam i jedliśmy chipsy, wygadałam się Arturka mamie że zjadł wszystkoJ Artura mamę polubiłam od razuJ Wogule mój miś ma wspaniałych i fajnych rodzicówJ Poszliśmy na spacer do parku i robiliśmy ładne zdjęciaJ
Potem 2011 byliśmy razem na weselu. Byłam z Artkiem jako osoba towarzyszącaJ Oj super było, tańczyliśmy, potem w domku byliśmy jakoś do 7. Fajną Artur ma rodzinkę, po prostu świetna była zabawaJ
Kiedyś tam poszliśmy do Dinoparku ale nie mamy zdjęć bo jakoś nie było czasu abyśmy je robili ale mamy też fajne wspomnienia z tego dniaJ

Nasza I rocznica związku świetna była, w ten dzionek byłam u Artka. Dostałam od niego piękny bukiet róż, i też go jeszcze mam, ajj śliczny był, było super, piękne chwileJ Kocham go bardzo! Wspaniały jestJJ Mamy sporo zdjęć z tego dniaJ Jest co wspominać<3
Nasz I sylwester 2011 spędziliśmy u mnie w domuJ Piliśmy szampana, wspaniale się bawiliśmy mamy mało zdjęć bo aż 2 hehe, ale najważniejsze, że jakieś są, a i super było oglądanie fajerwerk, składanie życzonekJ Uwielbiam z nim spędzać czasJ
W 2012 r byliśmy sobie w ZOO, ojć mamy sporo fotek. Śmiesznie byłoJ Najlepiej się tam bawiliśmy i śmialiśmy oraz całowaliśmy, spacer w którym trzymaliśmy się za rękę. Był to super spędzony dzieńJ

Reszta spotkań 2012 też była superJ
Ale co było najlepsze?
Najlepszy był dzień i najbardziej niezapomniany 17 listopad 2012 rJ
W ten dzień Arti do mnie miał przyjechać. Gdy go zobaczyłam, przywitaliśmy się i poszliśmy do domu, w rękach miał różę, ooo kurde nie wiedziałam czy jakaś okazja czy coś, ręce mu drżały, nie chciało mi się iść na górę ale dobra jak on prosił to okJ Głos mu się łamał ale nie wiedziałam wogule o co kaman, co się dzieje… A w pokoju było ,,kochanie zamknij oczy’’, a ja mówię ,,czemu no?’’, a on mówił ,,zamknij proszę’’J Więc zrobiłam o co prosił;] I otworzyłam potem i padłam normalnie z wrażenia klęczał przede mną i w ręku trzymał pudełeczko z pierścionkiem, ja pitolę wtedy to ja już zaniemówiłam;]] Nie wiedziałam co się dzieje i to pytanie ,,czy wyjdziesz za mnie?’’J Achh Łzy w oczkach miałam jak nie wiem co ale co można było odpowiedziećJ Oczywiście słowo ,,Tak’’. Pewnie nie wiedział co powiem hehe, ale i tak powiedziałam tak bo chcę z nim spędzić resztę życia bo kocham go, potem go mocno przytuliłam. Potem ale dopiero wieczorem powiedzieliśmy o tym rodzicom, ucieszyli sięJ Ale ten pierścionek jest boskiJ Piękny.. Od tego czasu zostałam Artura narzeczoną;] Niezapomniany, piękny dzieńJ Nie zapomnę tego dnia do końca życiaJJ Love! Do tej pory mam różę z zaręczynJJJJ
Sylwester 2012-2013. Spędzony u mnie;] To nasz 2 sylwesterJ Oglądanie fajerwerk, tańce, pocałunki, picie szampana, winka, wspaniała zabawa nie z chłopakiem ale narzeczonymJ Życzenia noworoczne świetne i wogule świetny dzionek;]
Spotkania inne 2011 i 2012 też były świetneJ

Studniówka 9 luty 2013 i dzień po niej czyli 10 luty 2013 r;]
Najpierw przygotowania fryzjer, kosmetyczka. Potem czekanie na Artka, ojj wyglądał super, moje takie ciachoJ Potem ja się ubrałam w sukienkę czarną ze srebrnym, czarne bolerko, biżuteria srebrna, buty też, a na lewą nogę czerwona podwiązka. Gdy Arti mnie zobaczył padł z wrażenia, zamurowało goJ Aż usiadł.. Ładnie razem wyglądaliśmy;] Artur poznał moją klasę, polubili go, tańczyliśmy dużo, wszyscy się bawili wspaniale. Szkoda, że 100 jest tylko raz w życiuJ
Następny dzień wspominanie 100-dniówki. Trochę niewyspani ale zadowoleniJ

Wakacje Krynica Górska 2013 razem

Zakopane 2014 razem

Alpinarium 2014

Kolejne spotkania, i do tej pory się spotykamy jak najczęściej!

----------------------------------------------------------------------------



Artur pamiętaj nigdy nas nic ani nikt nie rozłączy!

Kocham cię!

3 luty 2011 r- zaczęliśmy być razem!
RAZEM JUŻ 1404 DNI<3

Zaręczyny 17 listopad 2012 r
PO ZARĘCZYNACH JESTEŚMY JUŻ
751 DNI!


Kc Arczi!
Twoja Kicia!!



Brak komentarzy: