piątek, 26 grudnia 2014

Winter❄

☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅

Hejcia kochani;]
Obudziłam się, podchodzę do okna i zobaczyłam śnieg❄ Do końca nie wierzyłam, że
spadnie ale jednak prognozy pogody jak najbardziej się sprawdzają. Jeszcze mamy święta
więc super, że zrobiła nam się zima❄❄ Temperatura za oknem na minusie więc śnieżek powinien się
utrzymać.
Właśnie niedawno zjadłam śniadanie, ładuję aparat i za moment sprzątam w pokoju i biorę się
za robienie zdjęć;)
Dziś mam bardzo dużo czasu, ponieważ jestem w domu więc pojawią się na moim blogu posty ze świąt, zimowe, o pokoju, itd.. ;)

Parę osób zadało mi pytanie: ,,co dostałam na gwiazdkę?", nie lubię się za bardzo aż tak chwalić no
ale kochani powiem wam skoro mnie o to prosicie;] Więc kochani dostałam kosmetyki, sweterek, czekolady i wiele, wiele innych prezentów, ale nie będę wam aż tak opisywała bo nie cierpię
się tym chwalić a resztę zachowam dla siebie;]

A wy dużo dostaliście prezentów?
Spadł u was śnieg? ☃
Cieszycie się z zimy bo ja tak, uwielbiam śnieg i jak wszystko za oknem jest takie ośnieżone☃

☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅☃❅

Brak komentarzy: