środa, 10 grudnia 2014

Kolejne pytania od czytelników ♥♥

OJEJ ♥♥
Ale mnie niektórzy wypytują i zadają dużo pytań, powiem wam, że jest to miłe
i zawsze wam chętnie będę odpowiadała na pytania ♥♥

----------------------------------------
(Od was przepiszę pytania drukowanymi literami)  ♥♥
Dziękuję!  ♥♥

ANIU MASZ PSA? JAK MASZ TO JAKA RASA??
Tak owszem jak pisałam wielokrotnie mam psa, jest to kundel pomieszany ze sznaucerem
ale bardziej sznaucer, wabi się Tosia.

SAMA MIESZKASZ?
Nie, nie mieszkam sama. Z rodzicami;]

TWOJE PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ?
Jak już pisałam nie będę na razie o tym mówiła:)

PISZESZ BLOGA ŻEBY SIĘ CHWALIĆ?
Nie! Piszę go dla siebie, nie dla tego, żeby zaimponować innym.
Bloga traktuję jako mój pamiętnik.

KIEDY ZMIENISZ WYGLĄD BLOGA?
Niedawno była zmiana;] Link: http://anulunia268.blogspot.com/2014/11/nowy-wyglada-bloga.html
Ta zmiana obecna jak najbardziej mi odpowiada i bardzo się podoba.

KUPIŁAŚ JUŻ PREZENTY NA ŚWIĘTA?
Nie, zamierzam to zrobić w sobotę;]

WOLISZ WIELKANOC CZY BOŻE NARODZENIE?
Boże Narodzenie jak najbardziej;)

Jak chcecie zadawajcie mi dalej pytania, chętnie wam odpowiem;]

e mail- anulunia268@wp.pl
Jak chcecie to piszcie mi tam wiadomości;]


;)

Uciekam kochani spać, do jutra, pa! ;******

Brak komentarzy: