czwartek, 18 grudnia 2014

Hej;]

Jak wam mija dzień?

Niedługo święta a śniegu nadal brak... eh, fajnie jakby spadł ale raczej nic na to się nie zapowiada. Dziś miałam w domu sprzątanie a jutro dalszy ciąg i koniec porządków, potem jeszcze we wt trochę ogarnąć
no i będę miała z głowy. Nie mogę doczekać się świąt i prezentów;]
W sb kupuję dla rodzinki prezenty a w niedzielę je ładnie zapakuję!
Nie mogę się też doczekać sb ze względu na pieczenie pierniczków;] Mniam;)
Niedługo czas będę spędzała w kuchni, dokładnie po niedzieli i pomagała mamie w potrawach;]
Jaka jest wasza ulubiona potrawa wigilijna? Ja najbardziej lubię rybę smażoną, mniam!
Nie mogę doczekać się świat, choć pewnie bez śniegu ale i tak mają swój urok i nastrój;]

Macie plany na Sylwester?
Ja mam taki, że spędzę go albo u mnie albo u mojego narzeczonego;] Większe są
szanse, że będzie u mnie. Oj uwielbiam Sylwester, tańce, jedzonko, pogawędki. O 24 szampan i fajerwerki;] Cudowny widok;] Mojemu narzeczonemu nie daję odpalać fajerwerek  bo jakoś
boję się żeby mu się nic nie stało, hehe;] Ale za to uwielbiamy je oglądać;]


Zapraszam na następne posty;]

Brak komentarzy: