wtorek, 30 grudnia 2014

Jutro Sylwester!

Hej, sorry, że do was nie pisałam ale miałam przygotowania do Sylwestra;]
Jutro przyjeżdża do mnie mój narzeczony, o jeju jak ja się cieszę i bardzo za nim się stęskniłam;]]
Dam mu prezencik gwiazdkowy a on mi, a czemu teraz sb damy dopiero? Ponieważ
nie widziałam się z nim na Wigilii;]
Będzie to nas 3 Sylwester u mnie. Mamy bardzo z moim narzeczonym dużo planów ale to kiedyś o tym kochani na pewno opowiem;]
Dziś robiłam pyszne jedzonko a jutro przygotowania.
Spędzimy cudownie razem czas. O 24 życzenia noworoczne, szampan i pójdziemy
oglądać fajerwerki, mój narzeczony nie odpala ponieważ boję się o niego , że może mu się
coś stać, no cóż tak mam, hehe;] Najgorzej będzie bo mój piesek boi się jak strzelają ale jak co roku
Tosia schowa się pod łóżko lub będzie spać;]
Bardzo mi się podobają fajerwerki, szczególnie jak się rozpryskują są takie kolorowe wzorki na niebie!
Jutro będą zdjęcia na moim blogu;]

Mam dużo postanowień noworocznych ale na razie o nich wam nie będę mówiła, na pewno po
Sylwestrze pojawią się na moim blogu;]

Fajnie, że jeszcze za oknem utrzymuje się śnieg,tworzy to świetną magię. Powiem wam szczerze, że czuję jeszcze magię świąt choć już jest po nich ale choinki w domu przypominają bardzo
aurę świąteczną i jest super a jutro Sylwestrowa noc.

Nie mogę się już doczekać;]] !

A u was jak tam przygotowania do Sylwestra??

Uciekam spać, dobranoc;)

Brak komentarzy: