czwartek, 18 grudnia 2014

dobranoc;]

witajcie;)
Piszę do was ostatni post przed pójściem spać.
Jutro mam pracowity dzionek więc muszę rano wstać ale do południa na pewno
się ze wszystkim wyrobię a potem będę miała z głowy i więcej czasu dla siebie;)
W sb jak pisałam jadę na zakupy, na pewno pojawi się filmik co kupiłam, oraz wstawię filmik
ozdoby świąteczne w moim pokoju/domu, czekajcie cierpliwie;)
Mam zamiar na blogu stworzyć taki notesik i będę pisała sobie i wam co w danym dniu mam zamiar robić, będzie to dotyczyło bloga, np. kiedy wstawię i w jaki dzień dany filmik, kiedy wstawię zdjęcia, itd. Niektóre blogi mają to w formie kalendarza ale ja zrobię to w formie takiego notesika;]


Będąc na stronie stylowi.pl, natrafiłam na takiego słodziaka. Powiem wam, że sama uwielbiam kotki;) Mam hopla na punkcie kotów i piesków;]

Uciekam spać;)
Do jutra kochani;)

Brak komentarzy: