poniedziałek, 1 lutego 2016

Hello February!


Dzisiaj jest nowy miesiąc; luty 2016!

Patrząc w kalendarz dzisiaj mamy 1 luty 2016 rok. Jak pisałam wcześniej styczeń wspominam wspaniale! Mam nadzieję ,że ten miesiąc okaże się tak samo cudowny jak poprzedni;) 
Życzę Wam wspaniałego miesiąca! ;*

W tym poście o poradach i ćwiczeniach. Jak wiemy każda kobieta chce dobrze wyglądać
a ja robię ćwiczenia i zdrowo się odżywiam! 
SŁODYCZE TO PUSTE KALORIE, NIE MAM ZAMIARU JUŻ ICH JEŚĆ!
A tak wo gule kiedyś się przełamałam i nie tknęłam ani jednego cukierka ani nic przez rok więc dam radę
a każdy mówi że mam silną wolę i jak coś postanowię to dokonam tego i dojdę do celu;)
Kochani motywujmy się!
Od dzisiaj zwiększam intensywność moich ćwiczeń!

Co będzie związane z początkiem lutego u Mnie?
-Skupienie się na pracy
-Mniej złości a więcej uśmiechu
-Motywacja o której pisałam wyżej
-Ćwiczenia plus zdrowe odżywianie
-Organizacja
-Prowadzenie systematycznie bloga
-Robienie dużej ilości zdjęć
-Chodzenie spać o wcześniejszej godzinie
-Myślenie o tym co będzie kiedyś (rodzina, mieszkanie, dzieci... itd)
-Odliczanie dni do ślubu
-Nauczyć się bardziej gotować
-Planowanie do organizacji ślubu/wesela
-Wywoływanie zdjęć i wkładanie wraz z ozdobieniem oraz opisami do albumu
-Od dzisiaj mam zamiar zapisywać ćwiczenia i wytrwać z nimi do ślubu (26.08.2017 r)
-Co 2 dzień sprzątanie w domu/pokoju  
-Zero słodyczy
-Zacząć biegać
-Spacery

To są moje postanowienia na luty;) Będę dążyła do tego aby wytrwać z tym wszystkim do samego końca!

Warto ćwiczyć!

Po kolacji zabieram się za ćwiczenia z Mel B! ;)

Kochani jeszcze raz Wam Życzę aby luty był dla każdego cudowny i jeszcze wspanialszy niż styczeń, buziaki dla Was;*

Uciekam na intensywny trening;)

Buziaki!
Do zobaczenia później;*





Brak komentarzy: