poniedziałek, 22 lutego 2016

Tydzień ze zdjęciami z mojego telefonu❤

Tydzień w zdjęciach z telefonu❤

❤robienie ciasteczek ❤ciasteczka z ciasta kruchego ❤ciasteczka z ciasta francuskiego ❤ozdabianie ciasteczek ❤ciasteczka dla mojego narzeczonego





❤Walentynkowo


❤czekanie na przyjazd mojego narzeczonego ❤szykowanie przepysznych kanapeczek na kolację dla mojego Artura


❤Walentynki spędzone we dwoje ❤niespodzianka dla narzeczonego ❤kawa plus ciasteczka


❤Idealna pogoda na spacer ❤spacer we dwoje ❤Walentynkowo



❤Sesja Walentynkowa w domu ❤Prezent w formie moich zdjęć dla przyszłego męża ❤Szczęśliwy Arczi




❤Uwielbiam rysować ❤Rysunek kwiatów ❤Rysunek zwierzątka




❤Wspólna kolacja z moim narzeczonym ❤Pyszne kanapki plus herbata ❤Uwielbiam z nim wspólne śniadania, kolacje, obiady ❤Zawsze i wszędzie razem ❤Moje dwie kanapki ❤Narzeczonego kanapki



❤Obiadek; barszczyk czerwony z uszkami


❤Moja pyszna kolacja ❤Kanapeczki plus zdrowa sałatka


❤Sobota ❤20 luty 2016 rok ❤od rana śnieg za oknem ❤zimowy krajobraz ❤tak pięknie ❤jadę na zakupy ❤na chwilę odwiedziła nas zima 





❤Przepis na ciasteczka, które ja robię
(nie obiecuję Wam, że ciastka wyjdą bo nie jestem wróżką ani ekspertem, ale ja odkąd robię z tego przepisu wychodzą mi idealne. Proporcje składników możecie dodawać wedle uznania ale dobrze obliczcie ilość składników ponieważ to też jest bardzo ważne aby ciasteczka się udały). Ja jestem z przepisu zadowolona❤ Nikogo nie namawiam do robienia ciasteczek ale przepis dodam. Piszę wam to, żebyście potem nie mieli pretensji do mnie, że coś wam nie wyszło..)

Maślane ciasteczka

❤30 dag mąki pszennej (ja dodaję 3-4 szklanki)
❤20 dag margaryny (mniej niż połowa, sami zobaczycie zresztą bo raz potrzeba więcej a raz mniej)
❤cukier (ja dodaję niecałą szklankę) lub cukier puder
❤3-4 żółtka
❤śmietana (cała lub więcej)
❤zapach śmietankowy lub waniliowy (możecie dodać jaki wam pasuje)
❤proszek do pieczenia (łyżeczka lub 1,5)

❤Lepimy ciasto z mąki, margaryny,cukru pudru lub cukru,proszek do pieczenia,zapach śmietankowy,śmietany, żółtek.
❤Wyrabiamy
❤Ciasto dzielimy na części
❤Jedną część ciasta schładzamy w lodówce
❤Jedną część z ciasta wałkujemy na stolnicy na placek
❤Foremkami do ciasteczek wycinamy wzorki
❤Powycinane ciasteczka układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia
❤Wkładamy do rozgrzanego piekarnika rozgrzanego do 200 stopni, ja zazwyczaj potem zmieniam na 170-180 stopni.
❤Pieczemy około 12-15 minut w zależności czy ciastka są gotowe czy nie do wyjęcia
❤Ostudzone ciasteczka ozdabiamy polewami, cukrem pudrem, wiórkami kokosowymi, żurawiną, posypką do ozdabiania ciasteczek (to już wasz pomysł jak chcecie ozdobić)
❤Gdy ciasteczka zastygną z polewami będą gotowe do jedzenia
❤Smacznego

UWAGA; zwróćcie uwagę na temperaturę w piekarniku jak ciasteczka się pieką, jak jest za wysoka mogę Wam się popalić!! Warto wtedy temperaturę obniżyć!!!






























Brak komentarzy: