wtorek, 23 lutego 2016

Wraz z kończącym się lutym czas na zmiany w moim życiu❤

Hej Kochani;*

Jak tam Wam mija dzionek?

Ja wstałam ok. godzinki 6;30, zjadłam śniadanie a potem zaczęłam szykować się do pracy;) Dzisiejszy dzionek w pracy zleciał dosyć szybko, zanim się obejrzałam to był już koniec pracy! Pogoda za oknem jest nieco lepsza niż wczoraj no ale nie zachwycająca! Ja chcę piękną wiosnę a nie te pochmurne, ponure dni! A Wy? Lubicie wiosnę?
Po południu wybrałam się na spacer i porobiłam trochę zdjęć.
Spacer bardzo mi się przydał ponieważ przemyślałam bardzo dużo ważnych spraw i planów! Uwielbiam spacery, wtedy mogę sobie wszystko na spokojnie przemyśleć, dotlenić się i pooddychać świeżym powietrzem;) Ku mojemu zdziwieniu na spacerze ujrzałam bardzo dużo przebiśniegów, dobrze, że miałam przy sobie aparat to zrobiłam im zdjęcia! Przebiśniegi zakwitły a ja coraz bardziej wyczuwam wiosnę! W moim ogrodzie pojawiły się pączki tulipanów, wierzba zaczęła puszczać pączki... Czy to nie za wcześnie jak na tę porę..? Jak myślicie?
Jednym słowem dzionek mi zleciał pozytywnie!


Piękne przebiśniegi!






Brak komentarzy: