piątek, 12 lutego 2016

Mój pokój w obiektywie/filmik/luty 2016❤

My room tour 2016

Hej kochani
W dzisiejszym wpisie na moim blogu chciała bym pokazać wam filmik w którym pokazuje mój pokój. Na moim blogu/kanale pojawiały się już takie filmiki ale to było sporo czasu temu a minimalne zmiany trochę nastąpiły w moim pokoju. Pokazując Wam mój pokój czuję się jakbym pokazywała Wam moją prywatność no ale mi to nie przeszkadza ponieważ chętnie podzielę się z wami moim przytulnym pokoikiem ❤ Może mój pokój nie jest jakimś pięknym ideałem... najważniejsze, że ja się w nim wspaniale czuję i bardzo mi się podoba! Wystrój mojego pokoju jest trochę w wersji Walentynkowej.

 Kochani mój pokój to moja prywatność ale wam odważam się robić o nim filmiki więc proszę o powstrzymanie się od chamskich komentarzy. Ostatnio dostałam pytanie typu: ,,czy mi się podoba mój pokój?", odpowiadam: bardzo i świetnie się w nim czuję oraz jest to moje ulubione miejsce w domu Tym co oglądają moje filmiki bardzo dziękuję. Wydaję Mi się, że dziś trafiłam na lepsze światło w pokoju ponieważ Mój filmik jak dla mnie wyszedł bardzo ładnie. Z góry przepraszam jeśli jest gdzie nie gdzie chusteczkowa jakość ale myślę, że jest okey! ♥

Zapraszam Was serdecznie do oglądania filmiku o moim pokoju


Brak komentarzy: