środa, 17 lutego 2016

Mój drugi Daily Vlog 17 luty 2016 r, zapraszam

Hej Kochani;*
Środa leci bardzo szybko a powiem więcej od samego rana; bardzo pracowicie! Nie wiedziałam za co mam się wziąć ponieważ miałam masę obowiązków do zrobienia w ten dzionek no ale udało się!! ;) Został mi do posprzątania mój pokój i inne pomieszczenia w domku na górze ale za to wezmę się na wieczór ponieważ w moim pokoju planuje zrobić lekkie przemeblowanie i jak się uda małe dekoracje związane z Wiosną.
Dzisiejsza pogoda za oknem jest strasznie ponura; co sekundę się chmurzy a na dodatek wieje wiatr i jest strasznie zimno. Dzisiaj nie planuje wychodzić na spacer ponieważ należę do zmarzluchów a po drugie nienawidzę takiej pogody! A u was jaka jest pogoda? Ja chcę już słoneczko i Wiosnę a wy?
W południe udało mi się zmontować mojego drugiego Daily Vloga, bardzo spodobało mi się nagrywanie tego typu filmików i sama zauważyłam, że wychodzą mi coraz lepsze!

Przy okazji chciałam Wam Kochani serdecznie podziękować za odwiedzanie , czytanie i komentowanie Mojego bloga! Dajecie mi porządnego kopa abym na bieżąco pisała wpisy oraz wstawiała filmiki. Jesteście kochani;*  Jeszcze raz z całego serduszka Wam dziękuję;**

Chciałabym bardzo podziękować mojej przyjaciółce Klaudii za to,że mnie zmotywowała abym montowała filmik związany z Daily Vlogiem;* Dzięki niej zrozumiałam że nie ma co się poddawać!
Jesteś Klaudio moją prawdziwą przyjaciółką, dziękuję za to, że jesteś! ;*

Od dzisiaj zaczynam jeszcze większą motywację ze zdrowym odżywianiem i ćwiczeniami!
Jestem bardzo zmotywowana!
Motywujmy się kochani!
Bądźmy fit!

A teraz zapraszam na Daily Vloga;


Uciekam ćwiczyć, buziaki dla was!

Brak komentarzy: