środa, 10 lutego 2016

Inspiracje/dekoracje walentynkowe❤️

Dekoracje walentynkowe❤️
Hej kochani❤️
Dzisiejszy post związany jest z Walentynkami❤️ Co roku 14 lutego jest święto zakochanych tak zwane Walentynkami❤️  Ta nazwa pochodzi od Św. Walentego. Z tego co przeczytałam że najbardziej Walentynki kojarzą się z robieniem/wysyłaniem kartek walentynkowych. Są to zazwyczaj karteczki ozdobne w kształcie serca , z różnymi obrazkami a w środku napisany jest wierszyk/wyznanie miłosne❤️ A co sądzicie o kartce samodzielnie wykonanej? Moim zdaniem tradycja wysyłania kartek zanika ponieważ coraz częściej danej osobie piszemy sms-a, kupujemy prezenty a przecież fajnie jest jak ktoś by dostał karteczkę! Ja osobiście przyznam się ,że teraz nie wysyłam kartek. Na początku związku z Arczim wysyłaliśmy sobie karteczki a teraz bardziej stawiamy na prezenty❤️
Wiele dostałam wiadomości na e-maila ,,Co planuję robić w Walentynki?''. W piątek z samego rano spotykam się z narzeczonym i będzie u Mnie do niedzieli. Walentynki spędzamy razem❤️ Spotkanie planujemy spędzić aktywnie i zdrowo. Na pewno postawimy na ćwiczenia i zdrowe odżywianie! Postanawiamy na spotkaniu robić ogromną sesję zdjęciową i mega dużo zdjęć z tego dnia! Uwiecznimy na zdjęciu nawet najdrobniejszy szczegół. Chcemy to spotkanie nie tylko mieć w sercu ale też na zdjęciach;) W najbliższym czasie na moim blogu dużo zdjęć❤️ Czekajcie!
A wy jak obdarowujecie bliską osobę na Walentynki?
A teraz pokażę Wam pomysły/inspiracje na Walentynki! (obrazki są ze Stylowi.pl)






















Brak komentarzy: